قوانین مرجوعی

همه محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند(مانند لوازم آرایشی بهداشتی، خوراکی ها و لباس زیر) در صورت باز شدن پلمپ کالا امکان بازگشت ندارند.

کالاهای نیازمند به نصب (مانند یخچال، کولر و ...) توسط نمایندگی مجاز، نصب و راه اندازی شود در غیر اینصورت از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش خارج میشود.

کفش و پوشاک در وضعیت اولیه و نو باشند. هیچگونه آثار استفاده (مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن) وجود نداشته باشد و تگ برند، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

مشتری موظف است به هنگام باز کردن بسته ی خود، به طور کامل و واضح از بسته و محتویات آن فیلم‌برداری کند تا به هنگام گزارش مشکل، قابل پیگیری باشد.

  • جهت بازگرداندن سفارش، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • در صورتی که سفارش شامل اقلام هدیه باشد و مشتری شما قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارد، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هزینه ارسال از سفارش کسر و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، لازم است مشتری توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسد. در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و آن را ارسال نماید.) در غیر این صورت سفارش شرایط مرجوعی را نخواهد داشت.

 اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id) یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان ما امکان تست آن را داشته باشند. در غیر این صورت کالا بدون عودت وجه، به صورت پس کرایه مجددا به مشتری شما بازگردانده میشود.

در صورتی که پس از بررسی کارشناسان مشخص گردد سفارش شرایط مرجوعی را ندارد، مجددا کالا به صورت پس کرایه بازگردانده خواهد شد.

 اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان برسد، هزینه‌های ارسال به عهده تامین کننده خواهد بود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما